Geachte klant,
We zijn blij dat je heb gekozen om je plinten te laten plaatsen door Stuntenmetplinten en danken je alvast voor het gestelde vertrouwen in ons.
Je hebt onze offerte geaccepteerd. Of, als de offerte was verlopen, heb je ons toestemming gegeven om deze namens jou te accepteren. Hebben wij per abuis en dus zonder jouw toestemming de offerte geaccepteerd, neem dan direct contact met ons op (binnen 24 uur). Doe je dit niet, dan nemen we aan dat alles klopt zoals afgesproken.
Hoe gaat het nu verder?
Via een e-mail ontvang je nu een agendaverzoek voor de eerst beschikbare datum of een datum die we eerder hebben afgesproken. Controleer alsjeblieft nauwkeurig of de gegevens in het agendaverzoek helemaal juist zijn. Denk hierbij aan het montageadres, het juiste telefoonnummer, het aantal opgegeven m¹, het type plint en de maatvoering van de plinten. Jouw controle kan ervoor zorgen dat we op de dag van de montage beiden niet voor verrassingen komen te staan.
Om die reden vragen we je ook om uiterlijk één week vooraf via een mail of WhatsApp-bericht alle gegevens te verifiëren. Een week voor de geplande datum ontvang je via WhatsApp bovendien een herinnering voor de montagedatum, en één dag voor de montagedatum ontvang je een laatste herinnering.
Zoals gepland komen wij volgende week bij jou je plinten monteren. Verderop op deze pagina lees je precies wat je zelf moet doen om te zorgen dat wij de plinten zonder obstakels bij je kunnen plaatsen. Het is belangrijk dat je de juiste voorbereidingen treft, zodat onze monteurs zonder oponthoud direct aan de slag kunnen.
Een paar tips tussendoor…
Heb je hier nog aan gedacht:
Hoe laat kun je ons verwachten?
Afhankelijk van het verkeer arriveren wij naar verwachting binnen de volgende tijdsblokken:
In het agendaverzoek (aan jou verstuurd via e-mail) staat een van de bovenstaande tijdsblokken vermeld. (Niet ontvangen? Controleer dan even je spambox.) In alle gevallen verzoeken wij je op de dag van de montage telefonisch bereikbaar te zijn.
Welke voorbereidingen moet ik zelf nemen?
Graag willen we je vragen onderstaande goed door te lezen en voor te bereiden:
- Controleer vooraf zelf of alle gegevens juist in het agendaverzoek staan (via e-mail verzonden). Zie je een fout, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op zodat we het tijdig kunnen corrigeren.
- Zorg dat de wanden waarlangs de plinten komen, op de dag van de montage vrij zijn van meubels en andere voorwerpen, zodat onze monteurs er goed bij kunnen. We hebben minimaal 90 cm aan vrije ruimte nodig.
- Wij gaan altijd zorgvuldig om met ieders eigendommen, maar adviseren om zelf zorg te dragen voor de bescherming van de vloeren.
- Als de wanden zijn voorzien van behang, adviseren we je om dit over de hele lengte van de plint te verwijderen op de plaats waar de plint komt, op 2 cm na. Dus is de plint 9 cm hoog, dan haal je vanaf de grond 7 cm aan behang weg. Is je plint 7 cm hoog, dan haal je 5 cm aan behang weg.
- Zorg dat de wanden en vloeren vlak én stofvrij zijn, zodat plaatsing met montagekit mogelijk is.
- Zorg dat de monteurs voldoende werkruimte hebben om de plinten in te korten en te bewerken.
- Het is prettig als wij dichtbij kunnen parkeren: zorg indien nodig voor parkeergelegenheid in de directe omgeving.
- Als er slecht weer wordt verwacht, denk dan ook alvast na over een plek waar wij binnen kunnen zagen.
- Heb je een gietvloer? Verwijder dan vooraf het eventueel aanwezige kantband.
Goed om alvast te weten
- Bij oplevering doen wij een nacalculatie. Je betaalt alleen het aantal gebruikte meters plint.
- Houd rekening met een zaagverlies van circa 10% (gespoten plinten in een kleur naar keuze kunnen wij niet retour nemen).
- Donkere wanden en plinten worden niet standaard gekit. Dit gebeurt alleen op jouw nadrukkelijke verzoek en op eigen risico.
- Na de oplevering ontvang je via e-mail en WhatsApp een verzoek voor het invullen van een inspectierapport. Dit is tevens je garantiebewijs.
- Onze monteurs hebben een strakke dagplanning. Zorg daarom dat je bij aanvang van het afgesproken tijdsblok aanwezig bent. Als de monteurs moeten wachten, berekenen wij 19,75 euro per vijftien minuten wachttijd aan je door.
Schoenen uit?
Vaak wordt ons gevraagd onze werkschoenen uit te doen vanwege een nieuwe vloer. De Arbowet staat dit echter niet toe: wij moeten tijdens onze werkzaamheden werkschoenen dragen. Ook overschoenen (schoenhoezen) zijn wettelijk niet toegestaan. Vanzelfsprekend gaan wij zeer zorgvuldig met jouw wanden en vloeren om.
En zo verloopt de facturatie
Om onze prijzen zo laag mogelijk te houden, hanteren wij strikt de overeengekomen betaalverplichting. Dit betekent dat je meteen na de montage en nacalculatie onze factuur ontvangt, met een veilige ING-betaallink waarmee je, zoals afgesproken, direct óp de dag van de montage je factuur kunt voldoen.
Rest ons je alvast veel plezier te wensen met je nieuwe plinten!
Met hartelijke groet,
Eric Salomons
Stuntenmetplinten.nl
Afd. Communicatie
[email protected]